czwartek, 14 listopada 2013

Przypadek sprawił, że ponownie mam okazję wziąć udział w akcji charytatywnej. Tym razem bardziej pośrednio. W Centrum Handlowym Auchan w Krasnem odbędzie się aukcja prac studentów z wydziału sztuki. Podarowałem kilka swoich grafik na ten cel. Dalszych szczegółów jak na razie nie znam.

Na licytację poszły < wybaczcie, za kiepską jakość zdjęć zrobione były " w biegu">

"Pióro" 2013, litografia kredkowa 


"Dear Deer" 2013, akwaforta

"Rower" 2013 offset <?>

Szkice akwarelowe.



5 komentarzy:

  1. Doskonałe grafiki. Szczegółowość tych prac, o ile zdjęcia pozwalają to ocenić, jest niesamowita. Akwarele zupełnie mnie nie przekonują, szczególnie kolorystyka kamieniczek wydaje się dość naiwna. Pejzaż wydaje się o wiele ciekawszy, ale mało co z niego widać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Akwarele były raz bardzo szkicowo potraktowane, dwa zabrałem się do tego w nocy więc mocno straciły na wyglądzie. W ogóle tej techniki dawno nie używałem. Kolorystyka kamieniczek była czerpana ze zdjęcia, nic chciałem jej zmieniać, ale się zgadzam.

      Usuń
  2. Menda się na zdjęciach nie znasz wrrr! Takie miały być, w tym ich urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewno, że się nie znam. I tak wyszły genialnie i jestem ci coś za nie winien. Stokrotne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam 20 złotych wystarczy

      Usuń